2024/04/28
۱۴۰۳ يکشنبه ۹ ارديبهشت
3 ایده برای اجرای نورپردازی نمای ساختمان های لوکس

3 ایده برای اجرای نورپردازی نمای ساختمان های لوکس

در این روزها نورپردازی نمای ساختمان یکی از مراحل مهم برای اتمام پروژهای ساختمانی است. در شهرهای پیشرفته و مدرن اجرای نورپردازی یکی از الزامات اساسی در ساختمانها خصوصا مجتمع های تجاری و اداری است.

در این روزها نورپردازی نمای ساختمان یکی از مراحل مهم برای اتمام پروژهای ساختمانی است. در شهرهای پیشرفته و مدرن اجرای نورپردازی یکی از الزامات اساسی در ساختمانها خصوصا مجتمع های تجاری و اداری است. مهم ترین اصل برای داشتن نمای شیک و زیبا در ساختمانها، طراحی و اجرای مناسب و اصولی نورپردازی ساختمان است.

 

اگر تمایل دارید نمای ساختمان مسکونی و یا تجاری تان را نورپردازی کنید باید با یک شرکت معتبر و حرفه ای در این زمینه مشورت گرفته و اجرای پروژه ها را به آنها بسپارید. در این شرکت ها از طراحان حرفه ای کمک گرفته می شود و پیش از اجرای نورپردازی نما، طرح اولیه برای شما تهیه و می توانید با انجام تغییراتی طرح را تایید و نورپردازی ساختمان خود را شروع نمایید.

 

برای نورپردازی داخلی و بیرونی ساختمان، می توانید از تجهیزات و چراغ های مختلفی در این زمینه استفاده نمایید. انتخاب تجهیزات مناسب به بودجه و نمای ساختمان شما بستگی دارد. در ادامه به بررسی 5 ایده جذاب برای اجرای نورپردازی نمای ساختمان می پردازیم.

 

 استفاده از نورپردازی خطی با استفاده از جت لایت

نورپردازی خطی یکی از ساده ترین، ارزان ترین و شیک ترین نمونه های نورپردازی اجرا شده بر روی نمای ساختمان هاست. در این روش به طور معمول از جت لایت در توان های مختلف استفاده می شود. جت لایت یکی از انواع چراغ نورپردازی نمای ساختمان می باشد که دارای مدلهای رنگی و ساده است. از جت لایت معمولا برای ساختمانهایی با ارتفاع بالا استفاده می شود. نکته مهم در مورد این چراغ ها، لنز دستگاه است. هر چه زایه لنز جت لایت کمتر باشه، پرتاب نور بیشتر و میزان نوردهی دستگاه بیشتر است و هرچه زاویه لنز بیشتر باشد، نور بر روی نما پخش تر بود و قدرت پرتاب کمتری دارد. جت لایت را میتوان به صورت روکار و توکار بر روی نمای ساختمان کار نمود. این روش یکی از نمونه های نورپردازی ساختمان مسکونی به صورت ثابت و یا استاتیک است.

 

از جت لایت معمولا در قسمت ستونهای ساختمان استفاده می شود. استفاده از ریسه های رنگی و ریسه های شلنگی از دیگر تجهیزات برای اجرای نورپردازی خطی است. نورپردازی خطی بر روی لبه های افقی و عمودی نمای ساختمان اجرا می شود و ظاهری بسیار شیک به ساختمان ها می بخشد. به طور معمول برای اجرای نورپردازی خطی از این تجهیزات می توان استفاده نمود:

 

1- چراغ لاینر یا خطی

2- ریسه فلکسی و یا شلنگی

3- ریسه های نواری

4- جت لایت

5- استفاده از والواشر نما

 

برای خرید لامپ نمای ساختمان کلیک کنید.

هزینه نورپردازی نمای ساختمان مسکونی

اجرای نورپرردازی نما به صورت پخش فیلم

با استفاده از چراغ های ال ای دی برنامه پذیر می توانید نمای ساختمان خود را به یک تلویزیون شهری تبدیل نمایید. در این روش از ال ای دی ها به صورت کاملا حرفه ای بر روی نما استفاده و سپس با استفاده از حافظه موجود در درایور، تصویر مورد نظر را بر روی نمای ساختمان می توانیدد پخش کنید. ریسه های ال ای دی باید با ترکم بالا بر روی نما کار شود تا تصویر باکیفیتی ایجاد شود.

 

نورپردازی ثابت چند رنگ

از دیگر روشهای جدید و پرطرفدار در زمینه نورپردازی نما، می توان به نورپردازی چند رنگ اشاره نمود. در قدیم تنها از یک رنگ ثابت برای نورپردازی استفاده میشد هر چند این روش هنوز هم مرسوم و مورد استفاده قرار می گیرد.

 

در روش نورپردازی چند رنگ، از چند جت لایت و یا ریسه نمایپ در رنگ های مختلف استفاده می شود. بیشتر فوکوس برای نورپردازی بر روی برجستگی ها و ستون های موجود در نمای ساختمان است. در این روش نقاط خاصی از نمای برجسته سازی شده و بیشتر مورد توجه قرار می گیرد. از این مدل از نورپردازی بیشتر در ساختمان هایی با نمای رومی استفاده می شود.

 

توصیه می شود برای نورپردازی نمای ساختمان های خود چه مسکونی و چه اداری و تجاری از شرکت های حرفه ای فعال در این زمینه کمک بگیرید. با استفاده از خدمات این شرکت ها نمایی شیک تر با طور عمر بیشتر خواهید داشت. استفاده از تجهیزات با کیفیت و استاندارد از مهم ترین عوامل برای افزایش زیبایی و دوام نورپردازی نمای ساختمان است.

 

نورپردازی نمای ساختمان سنگی

نورپردازی یک شغل سخت است که برای اجرای آن باید دوره های لازم را دیده باشید. نورپردازی نما یک کار تیمی است که در آن افرادی به عنوان طراح و عده ای هم به عنوان اجرا کننده مشغول به کار بوده و در کنار هم و با هماهنگ کامل در نهایت پرروژه را به شما تحویل می دهند.

 

اکثر ساختمان ها دارای نمای سنگی هستند که این نماها را با استفاده از روشهای نورپردازی با طناب و یا داربست می توان دیزاین نمود. اما نکته ای که باید به آن توجه نمایید استفاده از تجهیزات باکیفیت با طول عمر بالاست. زیرا تعویض لامپ نمای ساختمان کار آسانی نبوده و نیازمند هزینه و زمان زیادی است. با خراب شدن یک لامپ در نما ساختمان، ظاهر کل نما بهم میخورد.

 

در نمای ساختمانهای سنگی و نمای رومی با استفاده از پروژکتورها و نور مخفی می توانید ظاهری بسیار جذاب برای ساختمان خود فراهم آورید.

تجهیزات نورپردازی نما

نورپردازی نمای ساختمان ویلایی

از دیگر کاربرد نورپردازی، برای ویلاها و محوطه ویلاهاست. در نورپردازی ویلا معمولا از طرح های مدرن و جدید استفاده می شود. این سبک ها باید با معماری ساختمان همخوانی داشته باشد. محوطه ویلا و باغ هم از دیگر مکان هایی است که اجرای نورپردازی و داشتن محیطی روشن و جذاب در آن بسیار حایز اهمیت است. اجرای نورپردازی برای دیوار حیاط، تراس، نورپردازی درختان، و نورپردازی استخر از مهم ترین خدمات مورد استفاده برای زیباسازی ویلاهاست.

 

نورپردازی ویلا و باغ یک امر تخصصی است که نیازمند تجربه و تجهیزات زیادی است. با دانستن چند ترفند ساده و اجرای آنها می توانید نمای ویلا و باغ را بسیار شیک و لاکچری نمایید.

 

برای استفاده از خدمات نوپردازی می توانید با شماره 09122630576 تماس بگیرید.

 

تجهیزات نورپردازی نمای ساختمان را از کجا بخریم؟

اکثر افراد برای خرید تجهیزات نورپردازی به لاله زار تهران مراجعه می کنند که در نتیجه باید زمان و هزینه زیادی صرف این کار کنید. اما با مراجعه به فروشگاه های اینترنتی می توانید در سریع ترین زمان باکیفیت ترین محصولات را خریداری نمایید. اکثر این فروشگاه ها خود تولید کننده تجهیزات نورپردازی و لامپ نمای ساختمان هستند.

 

برای خرید انواع لامپ و تجهیزات نورپردازی نمای ساختمان با شماره 09122630576 تماس بگیرید.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.