2024/04/29
۱۴۰۳ دوشنبه ۱۰ ارديبهشت
اصلاح فرم بینی بدون جراحی تنها در 20 دقیقه!

اصلاح فرم بینی بدون جراحی تنها در 20 دقیقه!

بسیاری از افراد از داشتن بینی بزرگ رنج می برند اما ترس بسیار زیادی از جراحی و زیر تیغ جراحی رفتن دارند، از این رو نمی توانند به راحتی اقدام به جراحی بینی کنند. امروزه علم و تکنولوژی به حدی پیشرفت کرده است که مردم می توانند تنها در 20 دقیقه و بدون جراحی بینی بسیار زیبا داشته باشند و به ظاهر ایده آل خود برسند.

دوات آنلاین -بسیاری از افراد از داشتن بینی بزرگ رنج می برند اما ترس بسیار زیادی از جراحی و زیر تیغ جراحی رفتن دارند، از این رو نمی توانند به راحتی اقدام به جراحی بینی کنند. امروزه علم و تکنولوژی به حدی پیشرفت کرده است که مردم می توانند تنها در 20 دقیقه و بدون جراحی بینی بسیار زیبا داشته باشند و به ظاهر ایده آل خود برسند. با روش هایی که جدیدا توسط بهترین دکتر اصلاح فرم بینی در تهران معرفی شده اند، بینی تا حد ممکن کوچک و خوش فرم می شود. برای انجام این روش، باید فیلر، ژل و ... به بینی تزریق شود تا به بینی فرم و حالت زیباتر دهد. پس از این که تزریق به پایان برسد، فرم بینی کاملا مشخص می شود. اگر شما نیز می خواهید اصلاح فرم بینی انجام دهید، می توانید به سایت های جراحا، تاپتنا، نوبت دات آی آر، پذیرش24 و ... مراجعه کنید.

 

اصلاح فرم بینی با تزریق فیلر

تزریق فیلر بینی را تغییر یا اصلاح شکل بینی بدون جراحی می دانند، این روش به طور معمول برای افرادی با مشکلات جزئی بینی انجام می شود و بنابراین ممکن است این افراد برای جراحی بینی گزینه مناسبی نباشند. فیلر بینی باید توسط پزشک متخصص انجام شود. چنین پزشکی که به فواصل و تناسبات قسمت‌های مختلف صورت و بینی از رابطه بین بینی، گلابلا، لب‌ها و چانه آگاه است، می‌تواند ژل را بسیار دقیق به بینی تزریق کند. شما باید لب یا چانه را بسته به صورتتان نیز اصلاح کنید. برای انجام این روش باید مطابق این مراحل عمل شود:

 

جهت انجام اصلاح فرم بینی با این روش، فرد باید در حالت نیمه نشسته بر روی تخت قرار بگیرد و سر او مقداری به سمت عقب خم شود. بیمار باید فشار خونش بین (۱۱۰ تا ۱۲۰ درجه) باشد تا شرایط بدنی او برای این روش مناسب باشد. بی حسی موضعی بسیار کم مورد استفاده قرار می گیرد، با این وجود که اگر بی حسی موضعی به نزدیک نوک بینی تزریق شود، مفید می‌ باشد.

 

در اصلاح فرم بینی غیر تهاجمی و بدون جراحی (با استفاده از فیلر بینی) از مواد پرکننده پوستی جهت تغییر یافتن فرم و حالت بینی استفاده می‌ شود. تکنیک تزریق ژل به بینی بدین گونه است که یک فیلر تزریقی (اسید هیالورونیک) در بخش زیرین عمقی از پوست در نواحی که فرد تمایل به بوجود آمدن تغییر در فرم و یا اصلاح آن دارد، با صلاح دید جراح متخصص، تزریق گردد. فیلر باید به لایه‌ های عمیق ‌تر پوست بینی تزریق گردد زیرا در این صورت حالت و فرم مورد نظر بینی بتواند ثابت و بدون تغییر می ماند و حفظ می گردد. این امر می تواند متناسب با نوع پوست، و ماده مورد استفاده قرار گرفته شده، نتایج حاصل از ظاهر بینی را از هر شش ماه به سه سال تغییر دهد.

 

مدت زمان ماندگاری فیلر بینی

جراح متخصص می تواند از فیلر کمک بگیرد تا نوک بینی، پل بینی را پر کند و در ضمن از آن برای نواحی مختلف دیگر بینی استفاده کند. کسانی که بر روی بینی شان برآمدگی یا همان قوز بزرگ دارند یا بینی با ناهنجاری های شدید (انحراف به دلیل شکستگی و مشکلات تنفسی به دلیل انحراف بینی) دارند احتمالاً کاندیدای مناسب تری هستند چون ممکن است به پروتزهای دائمی نیاز داشته باشند.

 

تزریق فیلر بینی به طور معمول برای بیمار متناسب با شرایط و انتظارات و نظر جراح متخصص برای رسیدن به نتیجه مطلوب تکرار می شود. فیلر بسیار آرام آرام به بینی تزریق می گردد و زمانی که بیمار به ظاهر مطلوب رسید حدود 6 تا 18 ماه ماندگاری دارد. به این دلیل که بدن به طور طبیعی اسید هیالورونیک را در طول زمان متابولیزه می کند، اکثر بیماران هر 6 الی 12 ماه یک بار برای عمل بینی به کلینیک ها یا مراکز زیبایی مراجعه می‌کنند تا بینی شان را در بهترین فرم ممکن نگه دارند. اصلاح فرم بینی با فیلر با نتایج فوری همراه است و یک روش بسیار ساده است.

مدت زمان ماندگاری فیلر بینی

چه کسانی نمی توانند تزریق فیلر بینی انجام دهند؟

برخی از افراد می توانند گزینه مناسبی برای تزریق فیلر بینی باشند زیرا ممکن است شرایط جسمی و روحی مناسبی داشته باشند، این افراد شامل موارد زیر اند:

 

  • کسانی که عفونت فعال در ناحیه سینوس دارند.
  • افرادی که نسبت به لیدوکائین حساسیت دارند.
  • افرادی که به محصولات هیالورونیک اسید حساسیت دارند.
  • کسانی که در بافت همبند یا اختلالات خونی سابقه بیماری دارند.
  • خانم هایی که دوران بارداری و شیردهی را می گذارنند.
  • افرادی که سابقه سینوزیت دارند.
  • کسانی که آسپیرین و آنتی بیوتیک مصرف می‌ کنند
  • افرادی که به پروتئین باکتری‌ های گرم مثبت حساسیت دارند.
  • کسانی که در ناحیه لثه و یا دندان عفونت دارند.

 

مزایای اصلاح فرم بینی

اصلاح فرم بینی با مزایای بسیار زیادی همراه است که در ادامه برای شما شرح خواهیم داد :

 

  • فرد بعد از جراحی نیازی به استراحت ندارد.
  • در صورتی که تورم یا کبودی به صورت مختصر باید پس از گذشت مدت ۳ الی ۴ روز از بین می‌رود.
  • فرد با انجام این روش درد ندارد یا بسیار اندک است.
  • فرد بعد از تزریق فیلر دیگر به بستن چسب روی بینی یا پانسمان نیاز ندارد.
  • نتیجه ای که از این روش حاصل می شود کاملا بلافاصله قابل رویت است.
  • تزریق ژل بینی برای برخی از افرادی که  قادر به پرداخت هزینه جراحی نیستند بهترین گزینه است.
  • در صورت تزریق فیلر، هیچ گونه عمل جراحی انجام نمی گیرد و تنها چند عدد سوزن وارد بینی فرد می گردد.

مزایای اصلاح فرم بینی

کلام آخر

بسیاری از افراد از داشتن بینی بزرگ و بد فرم رنج می برند و به دنبال راه حلی برای درمان این مشکل هستند. برای داشت بینی خوش فرم هم می توان از جراحی کمک گرفت هم می توان فیلر به بینی تزریق کرد. در واقع تزریق فیلر به بینی با مزایای بسیاری همراه است و نیازی به تیغ جراحی ندارد. از این رو طرفداران بسیار زیادی دارد و افراد سعی می کنند برای خوش فرمی بینی خود از این روش کمک بگیرند. شما با تزریق فیلر به بینی، می توانید یک بینی بسیار کوچک و خوش فرم داشته باشید.

 

از این که تا پایان این مقاله با ما همراه بودید از شما بسیار ممنونیم و در صورتی که هر گونه انتقاد یا پیشنهاد در رابطه با این موضوع دارید، می توانید از طریق سایت جراحا یا jaraha.com در میان بگذارید.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.