2024/04/27
۱۴۰۳ شنبه ۸ ارديبهشت
کدام مدل مو به صورت من می آید

کدام مدل مو به صورت من می آید

مدل موی مناسب برای صورت های بیضی، مربعی، مثلثی، لوزی و مستطیلی کدام است؟

دوات آنلاین -اگر می خواهید یک مدل موی جدید انتخاب کنید قبل از هر چیز باید توجه داشته باشید آیا آن مدل برای صورت شما مناسب هست یا نه؟ برای آگاهی از این موضوع ادامه مطلب را بخوانید.

مدل موی مناسب برای صورت بیضی

مدل موی مناسب برای صورت بیضی

به نوشته تبیان اگر  صورت بیضی دارید شما جزو خوش شانس ها هستید چون از هر مدل مویی می توانید استفاده کنید. بلندی یا کوتاهی موهایتان مهم نیست.

 

با خرد کردن موهای نزدیک به استخوان های گونه، لب ها و چانه می توانید زیباتر به نظر برسید.

مدل مو برای صورت مربعی

مدل مو برای صورت مربعی

اگر صورت مربع دارید کاری کنید که صورت تان کشیده تر به نظر برسد. در کناره های صورت مو باید صاف باشد و خیلی ملایم روی کناره های صورت بیاید.

 

مدل های یکدست و ساده که تا زیر شانه می آید هم مناسب است. چتری کم یا موهای کمی که روی صورت بیاید هم خوب است. هیچ وقت سراغ موهای کوتاه نرید.

صورت های لوزی با موهای حالت دار

صورت های لوزی با موهای حالت دار

یک مدل یکدست که تا روی شانه ها بیاید یا مدل حالت دار بلند و فر با قد متوسط که تا زیر چانه بیاید، مناسب صورت های لوزی است. مدل چتری هم خوب باشد.

 

بیشتر بخوانید: چگونه موهای خود را خیلی زود و سریع بلند کنیم

 

باید کاری کنید که استخوان گونه باریک دیده بشود و پهنای پیشانی و فک را افزایش بدهد. سراغ مدل های خیلی شلوغ و لایه لایه که موها را پرحجم نشان می دهد، نروید. مدل های کوتاه هم خیلی مناسب نیست.

مدل فر برای صورت مثلثی

مدل فر برای صورت مثلثی

اگر صورت مثلثی دارید موهایتان باید نه کوتاه باشد و نه بلند. باید مدلی بزنید که پهنای ناحیه پیشانی بیشتر به نظر بیاید و چانه و گونه کم عرض جلوه کند.

 

مدل های فر، حالت دار و لایه لایه مناسب است. مدل های یکدست و ساده که تا زیر شانه بیاید هم فرم مثلثی چهره را تغییر می دهد. یادتان نرود که چتری های بلند هم به شما می آید.

کدام مول مو به صورت مستطیلی آید

کدام مول مو به صورت مستطیلی آید

اگر صورت شما مثلثی است چون چهره ای لاغر و کشیده دارید باید کاری کنید که صورت کوتاه تر و پهن تر دیده بشود پس باید مو تا کناره های چانه بیاید.

 

هر چقدر قد مو کوتاه تر باشد، بهتر است. مدل هایی که هم سطح چانه هست نزنید. دور کپ های مصری را باید کاملا خط بکشید.

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.