2024/04/28
۱۴۰۳ يکشنبه ۹ ارديبهشت
بهترین روش ها برای از بین بردن بوی سیگار در خانه

بهترین روش ها برای از بین بردن بوی سیگار در خانه

چند ترفند ساده برای رفع بوی سیگار در خانه را در این مطلب یاد بگیرید.

دوات آنلاین -شما هم سیگاری هستید و بوی آن باعث اذیت دیگران می شود؟ مهمان دارید و نمی دانید با این بو چه کنید؟ در ادامه چند روش برای از بین بردن بوی بد در خانه را یاد بگیرید.

 

استفاده از تفاله قهوه

اول از همه بهتر است در زیرسگاری خود تفاله خشک شده قهوه بریزید تا بو را کاملا بگیرد. ضمن اینکه باز کردن پنجره ها و جریان هوا به شما کمک زیادی خواهد کرد. حتی می توانید هود آشپزخانه را هم روشن کنید.

چگونه می توانیم بوی سیگار در خانه را از بین ببریم

سیب زمینی بو را در خانه از بین می برد

یکی از خاصیت های سیب زمینی این است که بو را جذب می کند. فقط کافی آن را از وسط برش بدهید، کمی نمک رویش بپاشید و آن را در قسمتی که سیگار کشیده اید بگذارید. یکی دیگر از راه های جذب بوهای ناخوشایند این است که کمی جوش شیرین در یک ظرف بگذارید و آن را در محلی که سیگار کشیده اید و بو بیشتر است قرار بدهید.

 

بیشتر بخوانید: چگونه هوای خانه را مرطوب نگه داریم

 

راه سریع برای رفع بوی سیگار

استفاده از انواع عود در از بین بردن بوی سیگار کمک می کند اما اگر عود ندارید می توانید چند شمع روشن کنید. این کار هم در رفع بوهای بد و آزاردهنده موثر است.

 

جریان هوا با دستمال سرکه ای

یک روش دیگر این است که کمی سرکه داخل تشت آب بریزید و دستمال یا حوله ای را داخل آن قرار دهید. بعد از خیس شدن و البته چلاندن دستمال آن را در هوا بچرخانید. این کار باعث می شود بوهای نامطلوب خیلی زود از بین بروند.

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.