2024/04/27
۱۴۰۳ شنبه ۸ ارديبهشت
بهترین هتل های تبریز- بزرگترین شهر صنعتی ایران

بهترین هتل های تبریز- بزرگترین شهر صنعتی ایران

بهترین هتل های تبریز شهر خوراکی های خوشمزه را می‌توانید در این مقاله مطالعه کنید. انواع هتل های 5 ستاره تا 3 ستاره را برای شما معرفی کرده‌ایم.

دوات آنلاین -تبریز یکی از کلان‌ شهرهای ایران، دیار آذری زبان‎های عزیز و مرکز استان آذربایجان شرقی است. شهری با بافت تاریخی که به عنوان پایتخت گردشگری ایران در سال ۲۰۱۸ انتخاب شد. این شهر قدیمی و زیبا که در شمال غربی کشور واقع شده، سالانه میزبان گردشگران بسیاری از سراسر کشور بوده و به خاطر داشتن جاذبه ‏های دیدنی و تاریخی و طبیعی زیاد مقصد توریست‏ های خارجی نیز هست. در کلان‏شهر تبریز هر نوع هتلی که بخواهید پیدا می‎شود. شما می‎توانید براساس کیفیت و بودجه مدنظرتان در بهترین هتل های تبریز اقامت کنید. در ادامه اسامی بهترین هتل های شهر تبریز برای شما آورده شده است.

بهترین بوتیک هتل های تبریز

هتل بوتیک ارسی تبریز

اگر می‎خواهید در مسافرت به شهر تبریزیک اقامت فوق ‎العاده را تجربه کنید، ما به شما هتل بوتیک ارسی را توصیه می‏کنیم که از بهترین هتل های تبریز از نظر مسافران هم است.اقامت در این هتل زیبا که به نوعی نماد تبریز قدیم در قلب تبریز مدرن هم هست، می تواند به یکی از بهترین گزینه‌های گردشگری شما تبدیل شود.

هتل بوتیک ارسی تبریز بهترین هتل تبریز بوده که در زمینه اقامت و گردشگریاز جدیدترین بناهای شهر تبریزبه شمار می ‏آید. طبق گفته ‎های صاحب این عمارت بسیار زیبا، قصد وی از ساخت این بنا، سکونت شخصی بوده است. اما پس از تکمیل عمارت به این نتیجه رسید که از آن به عنوان یک اقامتگاه باشکوه برای معرفی تبریز زیبا به گردشگران استفاده کند.

هتل بوتیک ارسی در چهار طبقه ساخته شده و پنج باب اتاق دارد. سالن بسیار بزرگی که در بخش میانی ساختمان واقع شده از نمونه های باشکوه سبک‎ های سنتی ایران در شهر تبریز می ‎باشد و معماری ساختمان نیز برگرفته از سبک ارسیو ترکیبی بی ‎نظیر از سبک مدرن است. به همین خاطر هم است که این هتل را با نام هتل اُرُسی می شناسند.

شیشه های هفت رنگی که در ساخت پنجره ها استفاده شده، یادآور معماری غنی ایران قدیم در ذهن است.این مجموعه فقط یک اقامتگاه نیست و خود نیزامکان تبدیل شدن به یک مجموعه گردشگری خاص را دارد. از جمله مهم‎ترین نقاط مثبت این مجموعه واقع شدن آن در منطقه شاه گولی می‎باشد که به عنوان منطقه شاه نشین‎ها و اشخاص متمول در تبریز قدیم شناخته می شود.

شاید برایتان جالب باشد که بدانید، هیچیک از اتاق‎های این هتل باشکوه دارای تلویزیون و یخچال نیستند. از آن جا که صاحب این عمارت سعی کرده بافت سنتی اتاق‎ها را به بهترین نحو ممکن حفظ کند، از قرار دادن تلویزیون و یخچال در داخل اتاق‌ها خودداری نموده و این وسایل در لابی و کافی شاپ مجموعه در دسترس میهمانان می ‎باشد.

از آنجایی که در این هتل امکان پذیرش مهمان بیش از ظرفیت ده نفر وجود ندارد، خدمات مورد نیاز در کافی شاپ با سرعت بسیار بالایی صورت می گیرد و شما هرگز کمبود یخچال را در اتاق خود احساس نمی کنید. هتل بوتیک ارسی فضای آرام و دلنشینی دارد و شما در هر ساعت از شبانه روز این امکان را دارید تا به کافی شاپ رفته و از امکانات آن استفاده نمایید. سایر امکانات رفاهی موردنیاز هم در اتاق‎ها به بهترین نحو ممکن تعبیه شده ‎اند تا شما بتوانید اوقات بی نظیری را در این مجموعه مجلل بگذرانید.

هتل و کافه هتل بوتیک در یک فضای بسیار زیبا،شکیل و با معماری باشکوه ایرانی قرار دارند. کافی شاپ هتل ارسی با سرویس‎ های چوبی یک فضای دنج و راحت را برای میهمانان خلق کرده است. سراسر این فضا با پنجره های مشبک و رنگارنگ پوشیده شده است، انگار که در زمان سفر کرده ‎اید و راهی تبریز قدیم شده ‎اید. بد نیست بدانید، استفاده از خدمات رستوران و هتل تنها با رزرو جا و انتخاب نوع غذا امکان‎پذیر است. امکانات رستوران و کافه این هتل شامل صبحانه، ناهار و شام می ‎شود.

لیست بهترین هتل های تبریز

هتل شهریار تبریز

اتاق دو تخته دبل هتل شهریار تبریز

هتل شهریار تبریز از بهترین هتل های شهر تبریز می ‎باشد که در موقعیت بسیار عالی و در قلب این شهر قرارگرفته است. هتل 5 ستاره شهریار به عنوان بهترین هتل تبریز، مجموعه گسترده‌ای از امکانات رفاهی و تفریحی را به میهمانان ارائه می‌دهد و اینگونه اقامتی خوش و به‌یادماندنی را برایشان رقم می‌زند. هتل شهریار در سال ۱۳۸۶ ساخته‌شد و در سال ۱۳۹۶ موردبازسازی مجدد قرارگرفت.

این هتل زیبا از ۱۰ طبقه و ۲۰۲ اتاق تشکیل شده که به‌طور هم‌زمان امکان پذیرایی از ۶۰۰ مهمان را دارد. هتل بین‌المللی شهریار تبریز در قلب منطقه ائل گلی تبریزواقع شده و شما می‌‎توانید در مدت‌زمان اندکی به فرودگاه بین‌المللی شهید مدنی تبریز دسترسی داشته باشید.

از جمله مکان‌های مهم در مجاورت این هتل می‌توان به نمایشگاه بین‌المللی تبریز و پارک تاریخی ائل گلی اشاره کرد. برای دسترسی به مرکز شهر نیز می‌توانید از خودروهای شخصی یا تاکسی‌سرویس استفاده کنید. همچنین چند قدمی هتل ایستگاه مترو شهریار قرار دارد که از این طریق نیز می‌‎شود به مرکز شهر و بازار تبریز دسترسی آسانی داشت.

هتل شهریار تبریزاز  اتاق و سوئیت‌هایی تشکیل شده که همگی مجهز هستند. انواع واحدهای اقامتی در این هتل عبارت‌اند از اتاق یک تخته، اتاق دو تخته دبل، اتاق دو تخته توئین، سوئیت دیپلمات دو نفره، سوئیت پرزیدنتالیک خوابه دو نفره، اتاق سه تخته، سوئیت دو خوابه چهار نفره و ... .

امکانات ارائه‌شده در واحدهای هتل شهریارشامل تلفن، تلویزیون، حمام اختصاصی به همراه سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی و لوازم بهداشتی رایگان، میزتحریر، صبحانه رایگان، شبکه پخش فیلم، یخچال، مبلمان، درآور، آباژور، اینترنت وای فای در اتاق، سیستم گرمایشی و سرمایشی، مینی بار با هزینه، چای‌ساز، آب‌معدنی رایگان، رخت‌آویز و کمد لباس، سیستم تهویه مطبوع، صندوق امانات داخل اتاق می‌‎شود.

هتل بین‌المللی شهریار تبریز دارای دو مجموعه ورزشی جداگانه می‌‎باشد که هریک استخر و باشگاه بدنسازی پیشرفته دارند و استفاده از استخر برای مسافران رایگان است. همینطور در این مجموعه‌ می‌توانید از خدمات گوناگونی مثل ماساژ حرفه‌ای و درمانی بهره‌مند شوید.

هتل لاله کندوان تبریز

نمای هتل لاله کندوان تبریز

هتل بین المللی صخره‌ای لاله از بهترین هتل های شهر تبریز است که در روستای زیبا و تاریخی كندوان در ۶۰ كیلومتری شهر تبریز واقع شده است. هتل لاله از جمله بهترین هتل های تبریز از نظر مردم است و سومین هتل صخره‌ای دنیا نیزبه شمار می‌‎آید. این مجموعه به خاطر داشتن واحدهای صخره‌ای و كله‌قندی و چشم‌اندازی فوق‌‎العاده،مسافران را ترغیب به سفر به این نقطه خوش آب و هوا و اقامت در دامنه یكی از قشنگ‌‎ترین رشته‌ كوه‌های كشور می‌کند.

هتل لاله کندوان تبریز با داشتن ۴۰ كرانه (اتاق سنگی طبیعی) و تمامی امكانات یك هتل ۵ ستاره، تجربه زندگی غارنشینی را به شما هدیه می‎کند. فضای آرام آن برای میهمانان و گردشگران قطعا آرامش‎‌بخش خواهد بود. باید به این نکته توجه داشته باشید هتل صخره‌ای کندوان به خاطر شرایط ویژه منطقه به عبارتی واقع بودن در کوهپایه‌ها فاقد آسانسور یا هر گونه بالابر می‌باشد.

هتل پارس ائل گلی تبریز

سوئیت دو تخته دبل هتل پارس ائل گلی تبریز

هتل پارس ائل‌گلی تبریز هتلی پنج‌ستاره و مجلل در شهر تبریز و از بهترین هتل های تبریز است. برج اصلی هتل شامل 17 طبقه، 180 باب اتاق و رستوران گردان می‌‎باشد. این هتل در منطقه زیبا و خوش آب‌ و هوای ائل‌گلی واقع شده‌است. نزدیکی به پارک معروف ائل‌گلی موقعیت بسیار خوبی را برای این هتل به وجود آورده است.

شما می‌توانید با چند قدم پیاده‌روی به این پارک برسید و در محیط سرسبز آن قدم زده و از امکانات تفریحی آن مثل قایق‌سواری در دریاچه لذت ببرید.

 

اقتباس شده از https://www.iranhotelonline.com

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.