2024/04/30
۱۴۰۳ سه شنبه ۱۱ ارديبهشت
پدرم را کشتم چون به زن دومش توجه می کرد

پدرم را کشتم چون به زن دومش توجه می کرد

متهم: پدرم مرد پولداری بود و زندگی خوبی در کنار هم داشتیم تا اینکه ۱۳ سال قبل ازدواج مجدد کرد و از آن روز به بعد زندگی ما درگیر اختلافاتی شد.

دوات آنلاین -پسری که به اتهام قتل پدرش بازداشت شده است، می‌گوید توجه مقتول به همسر دومش و بدهی 1.5 میلیاردی او باعث بروز حادثه شده است.

 

به نوشته روزنامه جوان شامگاه دوشنبه ۲۷ دی ماه امسال قاضی مصطفی واحدی، بازپرس ویژه قتل دادسرای امور جنایی تهران با تماس تلفنی مأموران کلانتری ۱۳۳ شهرزیبا از قتل مرد میانسالی داخل خودروی پژو ۲۰۶ باخبر و همراه تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی راهی محل شد.

 

تیم جنایی در محل حادثه در نزدیکی بزرگراه ستاری با جسد مرد ۶۰ ساله‌ای به نام ایرج روی صندلی شاگرد روبه‌رو شدند که با اصابت شلیک گلوله‌ای به سر و ضربات متعدد چاقو به گردن و صورت به قتل رسیده بود. نخستین بررسی‌ها حکایت از آن داشت حادثه خونین را پسر مقتول به مأموران خبر داده است، بنابراین مأموران از وی تحقیق کردند.

 

وی در ادعایی گفت: پدرم مرد پولداری بود و مغازه بزرگی هم در میدان حسن‌آباد داریم که لوازم آتش‌نشانی پخش می‌کنیم. امشب قرار بود همراه پدرم مهمان خانه خواهرم باشیم و به همین خاطر نیم‌ساعت قبل به شیرینی‌فروشی رفتیم و مقداری شیرینی و شکلات خریدیم و با خودروی من راهی خانه خواهرم که در همین نزدیکی‌هاست، شدیم. در بین راه من تصمیم گرفتم وسیله‌ای از خانه‌ام بردارم، بنابراین خودروام را در نزدیکی خانه‌ام پارک کردم. پدرم داخل خودرو منتظر من ماند تا اینکه لحظاتی بعد وقتی برگشتم که خودرو را روشن کنم و به راه بیفتیم با جسد غرق در خون پدرم روبه‌رو شدم و موضوع را به مأموران پلیس خبر دادم.

 

ردپای پسر ناخلف

همزمان با انتقال جسد مرد پولدار به پزشکی قانونی، مأموران پلیس تحقیقات گسترده‌ای را برای شناسایی عامل یا عاملان قتل آغاز کردند. بررسی‌ها نشان داد مقتول با هیچ فرد یا افرادی اختلاف و درگیری نداشته است که بخواهند جان او را بگیرند. از سوی دیگر در بررسی دوربین‌های مداربسته محل حادثه هم مشخص شد لحظه حادثه فرد یا افرادی به خودروی پسر مقتول نزدیک نشده‌اند که با مقتول درگیر شوند.

 

از طرفی دیگر مأموران پلیس در تحقیقات میدانی دریافتند پسر مقتول مدتی است به خاطر بدهی‌ای که داشته با پدرش اختلاف پیدا کرده است، به همین دلیل این فرضیه برای مأموران پلیس قوت گرفت که به احتمال زیاد قاتل کسی جز پسرمقتول نیست، به این ترتیب مأموران وی را به دستور بازپرس جنایی بازداشت و به اداره پلیس منتقل کردند.

 

اعتراف به قتل

متهم پس از دستگیری ابتدا با تناقض‌گویی قصد فریب مأموران را داشت و جرم خودش را انکار می‌کرد، اما وقتی با دلایل و مدارک روبه‌رو شد، به قتل پدرش اعتراف کرد.

 

قاتل صبح دیروز در دادسرای امور جنایی تهران مقابل بازپرس با اعتراف به قتل پدرش در ادعایی گفت: پدرم مرد پولداری بود و زندگی خوبی در کنار هم داشتیم تا اینکه ۱۳ سال قبل ازدواج مجدد کرد و از آن روز به بعد زندگی ما درگیر اختلافاتی شد.

 

او همه امکانات رفاهی و حتی خانه خیابان پاسدارانش را در اختیار زن دوم و سه فرزند او قرار داده بود. من خیلی تلاش کردم برای خودم و مادرم زندگی خوب و راحتی دست و پا کنم، به همین خاطر بدهکار و مجبور شدم از فردی پول با سود بالا قرض بگیرم. به هر حال من حدود 1.5 میلیارد تومان بدهکار شدم و از پدرم خواستم بدهی مرا بدهد، اما او قبول نمی‌کرد، به همین خاطر باهم اختلاف پیدا کردیم.

 

وی ادامه داد: شب حادثه وقتی باهم به مقابل خانه‌ام رفتیم، دوباره از پدرم خواستم بدهی مرا بدهد و به او گفتم که گرفتار شده‌ام، اما پدرم قبول نکرد، بنابراین عصبانی شدم و باهم درگیر شدیم. وقتی درگیری ما بالا گرفت با اسلحه‌ای که مدتی قبل از مرد دستفروشی خریده بودم، تیری به سرش شلیک کردم، اما فوت نکرده بود، بنابراین از ترس با چاقو ضرباتی به او زدم و بعد با صحنه‌سازی موضوع را به پلیس خبر دادم.

 

متهم در پایان گفت: پول نزول مرا بدبخت کرد و الان هم که قاتل پدرم شده‌ام و امیدوارم خانواده‌ام مرا ببخشند. متهم در ادامه برای تحقیقات بیشتر در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفت.

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.