2024/05/20
۱۴۰۳ دوشنبه ۳۱ ارديبهشت
سریال آخرین پادشاهی چند قسمت است + ساعت پخش و تکرار از شبکه تماشا

سریال آخرین پادشاهی چند قسمت است + ساعت پخش و تکرار از شبکه تماشا

سریال آخرین پادشاهی مجموعه ای جذاب و پرماجرا است. اطلاعات کامل درباره آن را اینجا بخوانید.

دوات آنلاین -سریال آخرین پادشاهی مجموعه ای ساخت کشور انگلیس است که در بسیاری از کشورهای جهان نمایش داده شه و شبکه تماشا و همچنین شبکه های نمایش خانگی در ایران نیز آن را در برنامه های خود قرار داده اند.

عکسی از سریال آخرین پادشاهی

خلاصه داستان سریال آخرین پادشاهی

داستان سریال آخرین پادشاهی در اواخر قرن نهم میلادی می گذرد. در آن زمان وایکینگ‌ ها به انگلیس حمله و این سرزمین را تصرف می کنند. در این میان جوانی به نام اوترد تلاش می کند سرزمین مادری اش را آزاد کند و کشوری جدید را بنا بهند. اوترد خودش در میان وایکینگ ها بزرگ شده است زیرا پدر او زمانی که وی کودک بود به دست مهاجمان کشته شد. سپس یکی از فرماندهان وایکینگ او را به فرزندخواندگی قبول کرد و اتفاقا این خانواده برخورد خوبی با اوترد داشتند اما حالا ورق برگشته و همه چیز عوض شده است.

عکسی از سریال آخرین پادشاهی

تعداد قسمت های سریال آخرین پادشاهی

این سریال که بر اساس رمان‌های تاریخی برنارد کورن ول به نام داستان‌های ساکسون ساخته شده است 4 فصل دارد و در 36 قسمت ساخته شده است اما این مجموعه وقتی اولین بار از شبکه 4 تلویزیون ایران پخش شد در 26 قسمت روی آنتن رفت و در واقع فقط تا آخر فصل سه به نمایش گذاشته شد و فصل آخر آن هنوز پخش نشده است.

عکسی از سریال آخرین پادشاهی

ساعت پخش و تکرار از شبکه تماشا

سریال آخرین پادشاهی هر روز در 4 نوبت از شبکه تماشا پخش و تکرار می شود. ساعت های 5 و 11 صبح و همچنین 5 بعد از ظهر و 11 شب زمانی است که می توانید این مجموعه انگلیسی را دنبال کنید.

 

این سریال همچنین در شبکه نمایش خانگی هم منتشر شده و از آن طریق نیز می توانید آن را دنبال کنید.

 

بازیگران سریال آخرین پادشاهی

الکساندر دریمون، الیزا باتروورث، آرنا فدراویچیوس، ایان هارت، میلی برادی، مارک راولی، امیلی کاکس و دیوید داوسون در سریال آخرین پادشاهی بازی کرده اند.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.