2024/04/29
۱۴۰۳ دوشنبه ۱۰ ارديبهشت
دو دوست بعد از 51 سال فهمیدند دوقلو هستند

دو دوست بعد از 51 سال فهمیدند دوقلو هستند

همکلاسی‌های سابق و دوستان فیس‌ بوکی بعد از 51 سال با غیرمنتظره ‌ترین اتفاق ممکن روبه‌رو شدند.

دوات آنلاین - دو همکلاسی از ایالت ایندیانا در آمریکا، چندین دهه بعد از دانش آموختگی از دبیرستان در حالی که سال‌هاست از طریق فیس‌بوک با هم در ارتباط هستند، متوجه اتفاق غیرمنتظره‌ای شدند که دنیای آن‌ها را تغییر داد. باورکردنی نیست اما آن‌ها خواهر و برادر دوقلویی هستند که هنگام تولد از هم جدا شده بودند و تمام این سال‌ها، متوجه این راز شگفت انگیز نشده بودند.

 

چند سال پیش فهمیدم برادر دوقلو دارم

خراسان نوشت: «کارن وارنر» 51 ساله در گفت‌و‌گویی بعد از این که متوجه ماجرا شده گفته که چند سال پیش وقتی به سوابق پرونده فرزندخواندگی خود دست پیدا کردم و نام مادر خودم را فهمیدم، در کمال تعجب متوجه شدم که یک برادر دوقلو دارم. سرانجام پس از جست وجویی طولانی، حقیقت غافلگیر کننده‌ای برایم فاش شد. وارنر توضیح داده که او در تلاش برای یافتن برادر گم‌شده خود به تعدادی از سایت‌های مختلف فرزندخواندگی مراجعه کرده اما آن‌ها کمکی نکردند زیرا او هیچ نام و نشانی از گم‌شده خود نداشته است.

 

خواهر و برادر دوقلوی گم‌ شده

سرانجام لحظه مهم، درست قبل از این که وارنر امید خود را از دست بدهد، فرا رسیده است. او با بررسی اطلاعات رای دهندگان انتخابات محلی توانسته با نام سه مرد مواجه شود که تاریخ تولد همگی آن‌ها با او یکسان بوده است. یکی از این سه مرد «مایک جکمن» از همکلاسی‌های خانم وارنر در دبیرستان بوده که همین اتفاق کنجکاوی او را برانگیخته و تصمیم می‌گیرد با او تماس بگیرد. وارنر که به تازگی هم با جکمن در فیس‌بوک ارتباط برقرار کرده، اطلاعاتی را که به دست آورده در اختیار او گذاشته و به او توضیح داده که آن‌ها ممکن است خواهر و برادر دوقلو باشند!

 

نکته جالب این است که آن‌ها سال‌ها در مدرسه با یکدیگر همکلاسی بودند و بعد از آن هم از طریق شبکه‌های اجتماعی از حال و احوال یکدیگر خبر می‌گرفتند. با وجود تردیدها، این دو نفر آزمایش DNA دادند که گره موضوع را باز کرد و در واقع اطمینان حاصل شد که این دو همکلاسی، خواهر و برادر دوقلوی گم‌شده هستند.

 

خواهرم خلأ زندگی مرا پر کرد

جکمن در این باره گفته: «خواهرم که من نمی‌دانستم وجود دارد، خلأ زندگی مرا پر کرد. چیزی که من نمی‌دانستم اصلا قرار است در زندگی من باشد و اکنون این جاست. کارن این جاست.»  این دو همچنین گفتند از زمانی که پی به این راز برده‌اند، هر روز با هم صحبت می‌کنند و هفته‌ا‌‌ی چند بار به ملاقات یکدیگر می‌روند.

 

وارنر همچنین افزوده: «ما از زمانی که این موضوع را فهمیدیم با هم خیلی بیشتر از قبل گپ می‌زنیم و خوش می‌گذرانیم. احساس می‌کنم خواب می‌بینم و خوشحالی‌ام قابل توصیف نیست.» بعد از 51 سال دوری و بدون اطلاع از رابطه خونی شگفت‌انگیز بین‌شان، اکنون این دو خواهر و برادر دوقلو زندگی خود را با حضور هم ادامه می‌دهند.

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.