2024/05/16
۱۴۰۳ پنج شنبه ۲۷ ارديبهشت
فریبرز در فصل دوم سریال زیر خاکی به ترکیه می‌رود

فریبرز در فصل دوم سریال زیر خاکی به ترکیه می‌رود

فصل دوم زیر خاکی ناتمام مانده و ادامه کار به بعد از اتمام محدودیت‌های کرونایی موکول شده است.

دوات آنلاین-سریال زیر خاکی با بازی خوب ژاله صامتی در نقش پریچهر و پژمان جمشیدی در نقش فریبرز توانست در جذب مخاطبان موفق عمل کند اما این سریال کامل پخش نشد و فصل دوم آن برای آنده ماند.

 

مدیر گروه فیلم و سریال سیمافیلم خبر داد با باز شدن مرزهای ایران و ترکیه، عوامل و بازیگران سریال «زیرخاکی»، برای تصویربرداری فصل دوم این مجموعه، به ترکیه خواهند رفت.

 

به گزارش خبرآنلاین، بهرنگ ملک‌محمدی، مدیر گروه فیلم و سریال سیمافیلم، ناتمام ماندن بخش اول سریال «زیرخاکی» را تکذیب کرد.

 

او در این‌باره گفت: «از ابتدا برای فصل اول سریال به همین شکل برنامه‌ریزی شده بود و شرایط پیش آمده کرونا باعث توقف سریال در بخش اول نشد و فصل اول به همان شکل برنامه‌ریزی شده روی آنتن رفت.»

 

این مدیر سیمافیلم افزود: «توقف تصویربرداری سریال به دلیل شیوع ویروس کرونا مربوط به فصل دوم سریال است و هیچ ارتباطی با فصل اول مجموعه ندارد. در فصل دوم سریال بخشی از داستان در ترکیه پیگیری می‌شود که به دلیل شیوع ویروس کرونا و بسته شدن مرزها، تصویربرداری بخش‌های مربوط به ترکیه متوقف شد.»

 

ملک‌محمدی ادامه داد: «در حال حاضر گروه تولید سریال آماده‌اند تا به محض بازگشایی مرزها و برطرف شدن موانع تولید سریال بر اثر کرونا، به سرعت کار را به سرانجام برسانند.»

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.