2024/05/20
۱۴۰۳ دوشنبه ۳۱ ارديبهشت
6 راه برای لاغری در مراسم عروسی و داشتن پوستی شاداب

6 راه برای لاغری در مراسم عروسی و داشتن پوستی شاداب

از آنجایی که مراسم عروسی مهمترین روز زندگی هر دختری است بنابراین دخترها سعی می‌کنند در مراسم عروسی خود خوش بدرخشتند. لاغری وخوش اندامی برای عروس‌خانم ها بسیار مهم است به همین خاطر به رژیم‌های لاغری عروسی و سریع روی می‌آورند.

دوات آنلاین-خوش اندام بودن قبل از مراسم عروسی یکی از مهمترین دغدغه های عروس‌خانم هاست. چرا که مهمترین شب زندگی‌آنهاست و در واقع ملکه آن شب عروس خانم‌ها هستند.

 

از آنجایی که مراسم عروسی مراسمی است که قطعا چند ماه قبل از روز مراسم برنامه‌ریزی شده‌است بنابراین زمان مناسبی برای لاغری و خوش‌اندامی قبل از مراسم دارید. ما در این مطلب به شما چند روش را آموزش می‌دهیم که می‌تواند به شما کمک کند قبل از مراسم عروسی خوش اندام باشید و پوست خوبی داشته‌باشید.

 

1-بهترین ورزش در ماه‌های نزدیك به مراسم عروسی ورزش‌های هوازی است. چرا که ورزش‌های هوازی می‌تواند بسیار به شما کمک کند که وزن کم کنید و روی عضاتتان کار کنید.

 

 البته شنا هم می‌تواند انتخاب مناسبی باشد اما به اندازه ورزش هوازی نمی‌تواند در کم کردن وزن به شما کمک کند. شنا در کوچک‌ کردن سایز به شما کمک می‌کند.

 

هر دوی این ورزش‌ها باید بالای 45 دقیقه انجام شوند تا بتوانند در كاهش چربی و افزایش عضلات تاثیر داشته باشند.

 

6 راه برای لاغری مراسم عروسی و داشتن پوستی شاداب

 به ویژه  شنا در جلوگیری از لاغری صورت بسیار تاثیرگذار. لزومی هم ندارد سنگین‌تر از قبل ورزش كنند، فقط بهتر است زمان ورزش كردن را افزایش دهند؛ مثلا اگر در گذشته سه روز در هفته ورزش می‌كردند در ماه‌های پایانی نزدیك به مراسم هر روز ورزش كنند.

 

2-بهترین پیشنهاد برای عروس‌خانم‌ها محدود كردن میزان كالری دریافتی شان است.

 

 

حداكثر میزان كاهش وزن در حالت عادی برای هر شخص بین دو تا چهار كیلو در ماه است اگر چاقی شدیدی دارید حتما با یک پزشک تغذیه برای اینکه کالری بدنتان را محدودتر کنید و بیشتر لاغر شوید مشاوره کنید و تحت نظر او وزن کم کنید.

 

پزشکان می‌گوید کم کردن وزن بدن تا 8 کیلو در ماه در بدن طوری که بر بدن آسیبی وارد نشود امکان پذیر است اما حتما باید تحت نظر پزشک باشد.

 

 

3- دنبال رژیم‌های عجیب و غریب نروید چون اینکار باعث می‌شود تا روی اعصاب شما تاثیرات بدی گذاشته شود و به سمت افسردگی پیش بروید.

 

كافی است از آنچه تا به امروز میل می کرده اند كمتر مصرف كنند؛ البته رژیم غذایی باید شامل تمام گروه‌های غذایی باشد. اگر زیر نظر پزشک وزن کم می‌کنید ویتامین‌هایی که به شما پیشنهاد می‌کند را حتما مصرف کنید.

 

4- کمبود انواع ویتامین در بدن را کاملا جدی بگیرید. كمبودهای ویتامینی مثل كمبود ویتامین گروه B برای عروس خانم‌هایی كه در انتظار مراسم عروسی‌شان هستند، مخرب است. هر نوع كمبود تغذیه‌ای می‌تواند به‌شدت روی پوست تاثیر بگذارد.

 

 به‌طور مثال رژیم‌هایی معروف به رژیم‌های كانادایی به‌شدت روی پوست و مو اثرات مخربی دارد.

 

5- دست کم روزی 12 لیوان آب بنوشید تا سلامت پوستتان حفظ شود. حتما از کرم‌های تقویتی که کلاژن‌ساز است استفاده کنید.

 

 برای دور چشم حتما از کرم مخصوص استفاده کنید. توجه داشته باشید که ماسک‌های حاوی ویتامین هم می‌تواند سلامت پوست شما را تضمیمن کند. بنابراین پوست و موی خود را فدای کم کردن وزن نکنید و حتما به سلامت آن توجه کنید.

 

6- دریافت کربوهیدارات‌ها را محدود کنید. اما به رژیم‌هایی که وعده لاغری یکباره به شما می‌دهد اعتماد نکنید.کاهش وزن ماندگار زمانی رخ می‌دهد که شما چربی بدنتان را کم کنید نه اینکه آب بدنتان از دست برود از دست دادن آب بدن آثار مخرب و دردناکی روی قسمت های مختلف بدنتان خواهد گذاشت.

 

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.