2024/05/04
۱۴۰۳ شنبه ۱۵ ارديبهشت
فرمول‌هایی برای این‌که زن و شوهر خوشبخت باشیم

فرمول‌هایی برای این‌که زن و شوهر خوشبخت باشیم

اگر هر زوج در هفته فقط پنج ساعت را صرف زندگی مشترک‌شان کنند، روابط‌ شان بهتر خواهد شد .

دوات آنلاین-خوشبختی اتفاقی نیست بلکه راز و رمزها و اصول و قواعدی دارد به ویژه وقتی مربوط به زندگی مشترک می‌شود. به گفته یک روان‌شناس اگر هر زوج در هفته فقط پنج ساعت را صرف زندگی مشترک‌شان کنند، روابط‌ شان بهتر خواهد شد .

 

جمشید قربانی اظهار کرد: زوج‌های خوشبخت نیز مانند هر زوج دیگری با ویژگی‌های عادی و طبیعی زندگی می‌کنند اما رمز خوشبختی آن‌ها در دانستن چگونگی رفتار و استفاده از رازهای خوشبختی و عشق در زندگی است. این زوج‌ها هر روز قبل از خداحافظی، درباره کارهایی که قرار است در آن روز انجام دهند سوالاتی از همدیگر می‌کنند و در پایان هر روز کاری یک گفت‌وگوی آرام و بی‌استرس با هم دارند.

 

این روان‌شناس ادامه داد: در چنین فرصت‌هایی، زوجین می‌توانند روابط خود را عمیق‌تر سازند و از خستگی و دل‌مشغولی‌های هم آگاه شوند. این زوج‌ها محبت خود را از طریق رفتارهایی همچون روابط عاشقانه و بخشش در مواقع مناسب ابراز می‌کنند و یک قرار هفتگی دو نفره در فضایی  خلوت و آرامش‌بخش برای تازه کردن عشق خود دارند .

 

وی با اشاره به این‌که این زوج‌ها هر روز حداقل پنج مرتبه قدردانی و محبت صادقانه‌ای بین خود رد و بدل می‌کنند، افزود: اقداماتی که زوج‌های خوشبخت انجام می‌دهند چندان زمان‌بر نیست. اما همین کارهای به ظاهر ساده می‌تواند روابط زناشویی زوجین را به طرز شگفت‌انگیزی بهبود ببخشد .

 

قربانی همچنین با تاکید بر این‌که بی‌پولی خوشایند نیست اما گاه اجتناب‌ناپذیر است، تاکید کرد: زوجین خوشبخت به اندازه‌ای که برایشان مقدور است خوش می‌گذرانند و دوستان واقعی خود را نیز به جمع‌شان دعوت می‌کنند؛ در واقع در شرایط کنونی بی‌پولی ممکن است برای همه پیش بیاید و نمی‌تواند دلیلی برای خجالت کشیدن و انزواطلبی باشد .

 

این روان‌شناس خاطرنشان کرد: باید مثبت اندیش باشیم و گمان نکنیم که که دیگران همیشه سعادتمند هستند و زندگی زناشویی ما نقص دارد.  مثبت اندیشی عضلات مغز را نوازش می دهد . مهم نیست که انسان کاملی  هستیم یا خیر، به هر حال همین که با هم هستیم و برای حفظ و ارتقای روابط زناشویی مان تلاش می کنیم،  انعکاس خوشبختی است .

 

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.