2024/04/20
۱۴۰۳ شنبه ۱ ارديبهشت
تعرض به زن همسایه در لانه شیطانی

تعرض به زن همسایه در لانه شیطانی

این ماجرا برایم درس عبرتی شد تا دیگر به کسی که شناختی از او ندارم اعتماد نکنم و فریب دعوتش را برای دورهمی نخورم.

دوات آنلاین-یک زن قربانی توطئه زن همسایه اش شد و مورد آزار و اذیت قرار گرفت. زن بی خبر از همه جا با تعارف زن همسایه برای دورهمی، دعوت او را پذیرفت اما خبر نداشت که او با همدستی برادرش چه نقشه شومی برایش تدارک دیده اند.

 

به گفته زن آزرده خاطر که مدعی شد از سوی برادر همسایه اش مورد آزار قرار گرفته است، در روز حادثه به دعوت زن همسایه برای صرف چای پا در لانه شیطانی او می گذارد. بعد از مدتی گپ و گفت و نوشیدن چای آلوده، سرگیجه می گیرد و بعد از آن هم بی هوش روی زمین می افتد. زمانی که به هوش می آید ناگهان یک مرد غریبه را می بیند که نیت شومی در سر دارد و بعد معلوم می شود که برادر و همدست زن همسایه است. درگیری و کشمکش آغاز می شود و زن در برابر هوس شیطانی مرد غریبه مقاومت می کند اما مرد گرگ صفت برای راضی کردن و تن دادن زن به نیت پلیدش او را تهدید به آزار و اذیت فرزندش می کند تا این گونه قربانی را تسلیم نیت شوم خود کند.

 

 بعد از این اتفاقات دلهره آور زن قربانی به اتفاق کودک خردسالش سریع لانه شیطانی را ترک می کند و به خانه خود بازمی گردد. بعد از این ماجرا برای اعاده حیثیت از آن فرد شکایت می کند که خیلی زود او و همدستش توسط پلیس در چنگال قانون گیر می افتند تا به سزای اعمال شان برسند.

 

شاکی که به شدت از این اتفاق ترسیده و شوکه شده بود می گوید: «این ماجرا برایم درس عبرتی شد تا دیگر به کسی که شناختی از او ندارم اعتماد نکنم و فریب دعوتش را برای دورهمی نخورم تا دوباره روز تلخ و دلهره آوری را مثل آن روز تجربه نکنم و آینده و زندگی مشترکم را به نابودی نکشانم».

 

منبع: خراسان

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.