2024/04/20
۱۴۰۳ شنبه ۱ ارديبهشت
بازگشت زن‌قاتل از یک قدمی چوبه دار

بازگشت زن‌قاتل از یک قدمی چوبه دار

این زن بعد از اعتیاد با مردی مواد فروش رابطه برقرار کرد و سپس با همدستی او و برادر خودش مردی را کشت.

دوات آنلاین-زن معتاد که با همدستی برادر و پسر مورد علاقه‌اش یک مواد فروش را به قتل رسانده‌ است هرچند به قصاص محکوم شده بود اما موفق شد رضایت اولیای‌دم را جلب کند.

 

به گزارش دوات آنلاین این پرونده سال 89 تشکیل شد و ماموران پلیس بعد از اینکه در جریان قتل مرد جوانی قرار گرفتند برای بررسی صحنه جرم وارد خانه او شدند و با انتقال جسد تحقیقات خود را آغاز کردند.

 

ماموران با ردیابی ماشین مقتول موفق شدند یک زن و دو مردی را که در این قتل دست داشتند بازداشت کنند. هرسه متهم به قتل مرد جوان اعتراف کرده و گفتند برای سرقت پول و مواد وارد خانه او شده بودند.

 

با انتقال متهمان به دادسرا و تکمیل تحقیقات و صدور کیفرخواست پرونده برای رسیدگی به شعبه 2 دادگاه کیفری استان تهران برگزار شد.

 

شیرین متهم حاضر در دادگاه به قتل مرد جوان اعتراف کرد و گفت: من و برادرم و رامین پسرمورد علاقه‌ام با هم وارد خانه مقتول شدیم. او فروشنده مواد بود. قرار بود آنها من را به عنوان خریدار مواد مخدر معرفی کنند و بعد هم طی نقشه‌ای پول و مواد را از خانه او سرقت کنند و برویم. وقتی وارد خانه شدیم برادرم و رامین دست و پای مقتول را بستند و سراغ سرقت موادها رفتند. مقتول خیلی تقلا می‌کرد نمی‌توانستم او را کنترل کنم به رامین گفتم نمی‌توانم او را کنترل کنم او هم به من یک نانچیکو داد تا خفه‌اش کنم. وقتی زنجیر نانچیکو را دور گردنش انداختم متوجه نشدم او را خفه‌کرده‌ام چون فشار زیادی ندادم و مقتول هم تکان خاصی نخورد. بعد هم که مواد را برداشتند با هم ماشین مقتول را هم سرقت کردیم و رفتم.

 

متهم درباره اینکه چطور معتاد شد و همچنین نحوه آشنایی‌اش با رامین گفت: رامین خرده فروش بود من هم در شرایط بدی بودم. شوهرم اعتیاد شدید داشت و اختلافات شدیدی با او داشتم او دو بچه‌ام را برداشت و رفت و اصلا از او خبر ندارم تا اینکه با رامین آشنا شدم و با توجه به اینکه خودم هم معتاد شده‌ بودم با رامین رابطه نزدیکتری پیدا کردم. برادرم هم اعتیاد داشت به همین خاطر ما یک تیم شدیم.

 

در ادامه رامین هم در جایگاه قرار گرفت او هم اتهاماتش را قبول کرد و درخواست بخشش کرد. سپس برادر شیرین در جایگاه قرار گرفت و او هم اتهام را قبول کرد.

 

بعد از پایان جلسه دادگاه قضات وارد شور شدند و شیرین را به قصاص ودو متهم دیگر را به حبس محکوم کردند. رای صادره مورد اعتراض متهمان قرار گرفت اما تایید شد. 9 سال بعد از وقوع قتل در نهایت اولیای‌دم به گذشت رضایت دادند. روز یکشنبه شیرین پای میز محاکمه رفت او اتهام را قبول و دوباره درخواست بخشش کرد. قضات برای صدور رای دادگاه وارد شور شدند.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.