2024/03/29
۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
اعدام عامل قتل عام خانوادگی

اعدام عامل قتل عام خانوادگی

این مرد همسرش و پدر، مادر و برادر او را به قتل رسانده بود.

دوات آنلاین-مرد 60ساله که پس از جر و بحث با پدرزن و مادرزنش خانواده آنها را به گلوله بسته و 4نفر را به قتل رسانده بود به دار مجازات آویخته شد.

 

این جنایت هولناک صبح هفتم خرداد سال گذشته در یکی از روستاهای شهر خنداب در استان مرکزی رخ داد. حدود ساعت 10صبح آن روز، مرد 60ساله‌ای که برای حل اختلافات با خانواده همسرش به خانه آنها رفته بود پس از جر و بحث و دعوا با آنها دست به اسلحه شد و دست به جنایتی هولناک زد.

 

او که از قبل یک قبضه کلت کمری تهیه کرده و همراه خود برده بود، وقتی مشاجره‌اش با پدر و مادر همسرش بالا گرفت، سلاح خود را بیرون کشید و علاوه بر همسرش، پدر، مادر و برادر او را هدف گلوله قرار داد و پس از آن از خانه بیرون دوید و فرار کرد.وقتی ماجرا به پلیس گزارش شد، تیم‌های عملیاتی راهی محل حادثه شدند و در بررسی‌های اولیه معلوم شد که همسر و برادرزن مرد تیرانداز در دم فوت شده‌اند اما پدرزن و مادرزن پس از انتقال به بیمارستان جان باختند. به‌دنبال این حادثه، متهم خودش را تسلیم کرد.

 

او اعتراف کرد به‌خاطر اختلافات خانوادگی و مشاجره با خانواده همسرش دست به این جنایت زده است. به گفته محمود صدیقی، دادستان شهرستان خنداب، حکم قصاص این مرد از سوی دادگاه کیفری یک استان مرکزی صادر و در دیوان‌عالی کشور تأیید شد. به این ترتیب، وی ساعت 6 و‌30دقیقه صبح دیروز در خیابان جهاد شهر خنداب در ملأعام به دار مجازات آویخته شد.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.