2024/04/20
۱۴۰۳ شنبه ۱ ارديبهشت
خودکشی بعداز قتل2 دختر
مادر مقتولان درخواست دیه کرد

خودکشی بعداز قتل2 دختر

وقتی دعوا میان ما بالا گرفت از خانه بیرون رفتم. اما چند ساعت بعد وقتی به خانه برگشتم با جسدهای خونین دو دخترم روبه رو شدم.

دوات آنلاین-زن میانسالی که همسر معتادش، در جنایتی فجیع دو دختر جوانش را کشته و سپس دست به خودکشی زده دو سال بعد از جنایت خانوادگی در دادگاه حاضر شد و از قضات دادگاه خواست دیه فرزندانش از صندوق بیت المال را به او بپردازد.

 

رسیدگی به این پرونده از عصر بیستم شهریور سال ۹۶ به دنبال تماس زن میانسالی با پلیس آغاز شد. این زن که شوکه بود، به ماموران گفت: بعد از دعوا با همسرم خانه را ترک کردم ولی چند ساعت بعد وقتی به خانه برگشتم با صحنه وحشتناکی روبه رو شدم. همسرم دو دختر ۱۸ و ۲۵ ساله را با چاقو کشته و دست به خودکشی زده بود. همسرم که به سختی صحبت می کرد در آخرین نفس هایش گفت دست به این جنایت زده است.

 

با اظهارات این زن ماموران پلیس به خانه مورد نظر رفتند و دریافتند پرویز پس از جنایت خانوادگی خودcنی کرده و به زندگی اش پایان داده است.

 

همسر او fه ماموران گفت: پرویز از سال ها قبل معتاد بود. او به تازگی با یکی از دوستانش اختلاف مالی پیدا کرده بود و دوستش پولش را نمی داد. همسرم سرکار نمی رفت و هر وقت پولی به دست می آورد با آن شیشه می خرید و می کشید. من و فرزندانم از این وضعیت خسته شده و بارها با او درگیر شده بودیم.

 

وی ادامه داد: همسرم تحت تاثیر مصرف شیشه رفتارهای عجیبی داشت و من و فرزندانم را می ترساند. آخرین بار وقتی دعوا میان ما بالا گرفت از خانه بیرون رفتم. اما چند ساعت بعد وقتی به خانه برگشتم با جسدهای خونین دو دخترم روبه رو شدم و فهمیدم پرویز بعد از کشتن دخترانم خودکشی کرده است.

 

با تایید قتل دو دختر به دست پدر و خودکشی پرویز پرونده مختومه اعلام شد تا این که دیروز زن میانسال در شعبه دوم دادگاه کیفری یك استان تهران حاضر شدو از قضات خواست دیه فرزندانش را از صندوق بیت المال به او بپردارند. این زن گفت: دو سال است از کشته شدن دخترانم می گذرد. شوهرم دختران جوانم رابیگناه کشت. حالا تقاضا دارم تا دیه فرزندانم از صندوق بیت المال به من پرداخت شود .

 

در پایان جلسه قضات وارد شور شدند تا درباره درخواست این زن اظهارنظر کنند.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.